מפגשים אישיים image

"מה שלומך עכשיו ? מה קורה איתך ברגע זה ממש?"
כמה פעמים יצא לך לשאול את עצמך שאלות אלו ולהקשיב לעצמך , ללא שיפוטיות או כעס ?
המרחב הטיפולי מאפשר זמן של עצירה ותשומת לב לתחומים ולחסמים בהם קשה לעיתים לפסוע לבד ויותר קל בשניים.
כמטפלת ומלווה שלך אני מתחייבת לתת לך את המרחב בו תרגיש/י פתיחות ונינוחות
ביחד ניגע נעסוק בכל החלקים הקיימים בך , אלו שאהובים ואלו שהיינו רוצים שייעלמו...
באמצעות כלים מתחומי הגוף הנפש והתודעה נקשיב יחד  לכל הנאמר ולמה שלא נאמר.
אשים סימני שאלה עד שאהיה בטוחה שהבנתי אותך.
אהיה חומלת ונוקבת גם יחד,
אציע נקודות השקפה נוספות, אך אשאיר את הבחירה בידך.

בכל שאלה מוזמנים ליצור קשר, ואשמח ללוות אתכם.

למי זה מיועד

✔ לכל אדם המעוניין לבחון לעומק ובאותנטיות את היחסים החשובים לו ביותר בחייו. ✔ לכל אדם המעוניין לשפר את איכות חייו ולחולל בהם שינוי משמעותי, רווחה וחופש. ✔ לכל אדם הנמצא בסיטואציות בחיים בהן המציאות מאתגרת ומורכבת. ✔ לאנשים המתמודדים עם מחלות מסכנות חיים ולקרובי המשפחה.

כלים וגישות image
 התמקדות (focusing)  - היא דרך טבעית לשים לב לעצמי ולאחר, שיושמה בעשור האחרון כשיטת פסיכותרפיה ייחודית ומעוררת תקווה. טיפול בהתמקדות עשוי לסייע בהתמודדות עם שלל בעיות נפשיות, אתגרים מנטליים וקידום מטרות למשל:  הפחתת מתח נפשי, בקבלת החלטות, במציאת פתרונות יצירתיים לבעיות, בהתפתחות אישית ומקצועית, במערכות יחסים, בריפוי ועוד.
שיטת ההתמקדות (FOCUSING) פותחה בשנות ה60 על ידי פרופ’ יוג’ין ג’נדלין (אונ’ שיקגו), כתוצאה ממחקר אקדמי שגילה את חשיבות התחושה הגופנית המורגשת כדרך לזיהוי מידע פנימי, חדש ומשנה עולמות. השיטה מייחסת חשיבות עליונה למה שהמטופלים מצליחים לעשות עבור עצמם באופן אינטואיטיבי כך שהיא יכולה להלמד ולשמש כל אדם באשר הוא.התמקדות היא בעלת מורכבות עשירה ופשטות מפתיעה בעת ובעונה אחת.
השיטה מסייעת כבר מספר שנים לאנשים וארגונים רבים בעולם והיא נסמכת על תהליכי חקר רבים ומעמיקים.

אימון סאטי  - בסנסקריט: אמת, חוויה מלאה. בפאלית: קשב. שיטת סאטיה אשר פותחה ע"י נטאלי בן דוד אלחנן ,היא דרך הוליסטית ואינטגרטיבית העוסקת בהתפתחותו האישית של האדם. מטרת השיטה היא ללמד ולאמן אנשים להיות חופשיים - להיות ערים ואחראים לעצמם, להבין את מי שהם, ולאפשר לעצמם להיות משמעותיים ותורמים.
תהליך האימון הסאטי מורכב מסידרת פגישות אישיות אשר מהוות בראש ובראשונה עצירה לשם חקירה והתבוננות פנימית בהלכי הרוח, ברגשות, במחשבות ,בתפיסות בתחושות ובנשימה. המפגש דומה במרחב שלו למרחב מדיטטיבי- בחוויית הקשב, באווירה, בשקט, בשהות ובתשומת הלב.

מפגשי מיינדפוליוגה 1:1 - למי שרוצה לבנות שגרת תרגול מותאמת אישית. כל מפגש כולל תרגול פיזי (אסאנות), מדיטציה בישיבה ושיח המתייחס לאחד מעקרונות היוגה או המיינדפולנס. מפגשי התרגול מיועדים לא.נשים המעוניינים להכניס לחייהם איכויות של גמישות חוסן וקשב - לגוף ולנפש. אין צורך בנסיון מוקדם או כושר פיזי.

ליווי מתמודדים עם מחלות מסכנות חיים בבתיהם, בתרגול ולימוד מדיטציה - לתרגול מדיטציה יכולות להיות השפעות מטיבות רבות הן כאשר בריאותינו טובה והן כאשר אנו מתמודדים עם מחלה מסכנת חיים. ההשפעה המטיבה עשויה להתבטא גם ברמה הגופנית, וגם בממד הרגשי, המנטלי והנפשי/רוחני. באמצעות תרגול המדיטציה אנו מייצרים תנאים המאפשרים לגוף ולתודעה להירגע ולהרפות . כמו כן אנו לומדים באמצעות תרגולי חמלה והכרת תודה  להתייחס בצורה מיטיבה ומועילה יותר להלכי רוח שליליים שלנו כלפי עצמנו.

 ייעוץ אישי וליווי מנהלים/ות - כל תפקיד ניהולי מפגיש את המנהל עם מגוון יכולות, חזקות ומיומנות שהן חלק ממי שהוא. תהליך יעוץ אישי למנהלים/ות הוא חלק מתהליכי הפיתוח השוטפים של מנהל או בהקשר של יעד ארגוני ספציפי, לדוגמא הובלת שינוי, כניסה לתפקיד חדש, מיזוג, ניהול ממשקי עבודה מיטיבים.
התפיסות בהן אני עובדת משלבות גישות הרמוניות והוליסטיות, לצד הבנה ארגונית עמוקה מאוד, ואני נוכחת לדעת שהשילוב בין העולם הארגוני והאישי מאפשרים לאדם הנמצא בכל עמדה במערכת, מנהל, עובד זוטר או עצמאי, להביא את עצמו לידי ביטוי באותנטיות ושמירה על אמונותיו האישיות.
תהליך טיפולי, אפיו ואורכו הוא עניין מותאם אישית, המשתנה מאדם לאדם.
יש המגיעים לתהליך קצר וממוקד סביב עניין נקודתי, כמו התלבטות מקצועית או משוכה ספציפית שרוצים לצלוח. יש המגיעים לתהליך עומק ארוך ותומך, ומניחים אחת לשבוע את התחושות, הרגשות וההתחבטויות, כדי לשמור על קשר רציף עם החוויה הפנימית.

מזמינה אותך ליצור קשר ולבדוק ביחד מה התהליך הנכון לך.



https://wa.me/972529272951
טיפול מבוסס מיינדפולנס ומדיטציה הוכח מחקרית, כיכול לסייע בהתמודדות עם כאב פיזי.
אין מדובר בפתרון קסם מהיר (למרות שגם זה קורה לפעמים) אלא בלמידה של שפה חדשה.
מומלץ לבוא עם סבלנות ופתיחות, להסכים להתנסות ולגלות איך זה עובד בשבילך. 
פגישת טיפול נמשכת שעה.
בדרך כלל מתקיימת בקליניקה שלי בכוכב מיכאל, או בזום.
עלות פגישה 300 ש"ח.

המפגשים האישיים מתקיימים בקליניקה 'לחזור הביתה' במושב כוכב מיכאל/בזום

  • כוכב מיכאל, ישראל